Už se vám někdy stalo, že jste si objednali balík přes internet a po předání s kurýrem jste zjistili, že cestou k vám nasbíral nějaké šrámy? Přesně tohle se snažíme eliminovat!
Zboží rozvážíme vlastní autodopravou, která je přímo uzpůsobená na přepravu nábytku, aby nedocházelo k jeho poškození. Bezchybný servis je pro nás samozřejmost, nikoliv něčím nadstandardním.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz spojený s dopravou či dispečinkem, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 703 148 701
Běžná doba dodání je 1 - 8 týdnů, u zboží skladem maximálně 10 dnů.
Objednávky rozvážíme po celý týden včetně víkendů v časech od 7:00 do 22:00h.
Minimálně 1 den předem budete informováni o čase příjezdu nebo případné domluvě na termínu. První nabídnutý termín dopravy objednaného zboží neplatíte, dopravu máte zdarma. V případě potřeby je možné se domluvit na jiném termínu, avšak může již dojít k jeho zpoplatnění.
Je možné sjednat dovoz i individuálně na základě přání zákazníka, nicméně tato služba je zpoplatněna částkou 1 000,- Kč.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit částku 1 000,- Kč za každé další náhradní doručení spolu s vynaloženými náklady na předchozí neúspěšná doručení. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V ceně objednaného zboží není zahrnut jeho výnos, montáž ani odvoz starého nábytku. V současné době lze objednat pouze pomoc s výnosem.
Pečlivě si prostudujte rozměry objednaného zboží na našich webových stránkách, abyste předešli případné neprůchodnosti vchodovými dveřmi. Za neprůchodnost neneseme žádnou zodpovědnost. Zároveň prosíme, abyste nás předem upozornili na případné komplikace s dopravní přístupností na vámi zvolené místo dopravy.
Při převzetí zboží si zkontrolujte neporušenost obalu, popřípadě samotné zboží, a to před výnosem.
Pokud objevíte nějakou závadu, ihned tuto informaci předejte přepravci. Zboží s porušeným obalem či poškozeným obsahem nemusíte přebírat.
Zároveň doporučujeme, abyste si dočasně uschovali originální obaly od zboží kvůli popisným štítkům, které obsahují důležité identifikační údaje, potřebné pro řádné posouzení případné reklamace.
Výnosy lze objednat ve dvou variantách. Spoluvýnos znamená, že vám pomůže pouze řidič a je nutné, aby mu byla k dipozici další osoba. Celkový výnos zajišťují všichni naší zaměstnanci bez nutnosti pomoci objednávajícího.
PATRO | Spoluvýnos | Celkový výnos |
0.P | 250 Kč | 500 Kč |
1.P | 500 Kč | 1 000 Kč |
2.P | 750 Kč | 1 500 Kč |
3.P | 1 000 Kč | 2 000 Kč |
4.P | 1 250 Kč | 2 500 Kč |
5.P | 1 500 Kč | 3 000 Kč |
6.P | 1 750 Kč | 3 500 Kč |
7.P | 2 000 Kč | 4 000 Kč |
8.P | 2 250 Kč | 4 500 Kč |
9.P | 2 500 Kč | 5 000 Kč |
10.P | 2 750 Kč | 5 500 Kč |