Víkendová sleva 12% s kódem "leto12". Platí na veškeré neakční zboží.

Jaké jsou možnosti platby?

Vyberte si z několika druhů ověřených platebních metod tu, která vám bude nejpříjemnější. 

Platbou kartou online 

  • Rychle a bezpečně. Částka se nám připíše hned a nemusíte čekat na bankovní převod. Údaje ke své kartě nezadáváte u nás, ale na zabezpečené webové stránce společnosti, která platby zprostředkovává. Nám přijde pouze potvrzení o úspěšné transakci. Pokud vám platba kartou nefunguje, nejčastěji to bývá z důvodu nastavení karty (neumožňuje platbu na internetu nebo jste překročili limit) – zkontrolujte si prosím nastavení ve svém internetovém bankovnictví nebo kontaktujte svou banku.



Bankovní převod

  • Lehce zdlouhavější a složitější cesta. Převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete. Po odeslání objednávky Vám na zadaný e-mail automaticky zašleme fakturu s údaji k zaplacení (číslo účtu, variabilní symbol...). Po obdržení platby Vás budeme informovat e-mailem.


Hotově při předání

  • Pěkně postaru z peněženky do peněženky. Platíte hotově přímo u řidiče, bez nutnosti dobírky. V případě, že si vyberete tento způsob platby vás prosíme, abyste měli pripravenou co nejpřesnější částku. U řidiče bohužel nelze platit platební kartou.



Na splátky od Home Credit

  • Pro naše zákazníky máme připravený splátkový prodej společnosti Home Credit, který zajistí rychlý a snadný nákup. Proces jeho vyřízení je nekomplikovaný a smlouvu lze uzavřít přímo přes internet. Při objednávání zboží v košíku vyberete způsob platby "na splátky" a po odeslání objednávky budete přesměrování na stránky společnosti Home Credit, kde začínáte vyplňovat požadované údaje. Jako při jiných podobných žádostech mějte připravené 2 doklady totožnosti, pracovní smlouvy a další.

 

MUSÍM PLATIT ZÁLOHU?

Pokud je cena objednávky nižší než 35 000 kč, neplatíte žádnou zálohu. V opačném případě je nutné složit zálohu ve výši minimálně 20% z celkové kupní ceny.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Máte další otázky k platbě? Nebo vás zajímá něco jiného? Podívejte se na často kladené otázky.

Z našeho facebooku