| |
  • O nás
  • Vše o nákupu
  • Naše prodejna
  • Doprava zdarma
  • Kontakty
Objednávky a info
+420 774 506 506
Nákupní košík 0 Kč
  • JARNÍ SLEVY

     

    Přivítejme spolu jaro

             až 50 % ⬇

  • AKCE A SLEVY

    Zboží ve slevě 
    nebo ve výprodeji

  • SKLADEM

    Nabídka produktů

    s dodáním do 7 dnů

  • PRODEJNA OSTRAVA

    Prodejna dočasně uzavřena - rekonstrukce

  • SKLADEM
    • Výprodej nábytku
    • Sedací nábytek skladem
    • Obývací nábytek skladem
    • Ložnice skladem
    • Dětský nábytek skladem
    • Ostatní nábytek skladem
  • Sedací nábytek
    • Rohové sedačky
    • Sedačky ve tvaru U
    • Sedací sestavy
    • Pohovky
    • Křesla
    • Lenošky
    • Taburety
    • Sedačky v pravé kůži
    • Pro každodenní spaní
    • Sedačky s vyšším sedem
    • Systémové sedací soupravy
  • Obývací pokoj
    • Obývací stěny
    • Konferenční stolky
    • Komody do obýváku
    • Televizní stolky
    • Vitríny, regály
    • Policové díly
  • Ložnice
    • Ložnice - sestavy
    • Postele
    • Boxspring postele
    • Šatní skříně
    • Noční stolky
    • Komody
    • Matrace
  • Dětský pokoj
    • Dětské pokoje - sestavy
    • Studentské pokoje - sestavy
    • Dětské šatní skříně
    • Dětské psací stoly
    • Dětské postele
    • Dětské židle
    • Dětské komody
    • Dětské regály
  • Kuchyň a jídelna
    • Kuchyňské linky
    • Jídelny - sestavy
    • Jídelní komplety
    • Jídelní stoly
    • Jídelní židle
    • Barové židle
    • Rohové lavice
  • Pracovna
    • Pracovny - sestavy
    • Psací stoly
    • Kancelářské židle
    • Policové díly a regály
  • Předsíň
    • Předsíňové stěny
    • Skříně do předsíně
    • Botníky
    • Komody
  • Ostatní
    • Koupelna
    • Zahradní nábytek
    • Šuplíky
    • Police
    • Dárkové poukazy
  • Čalouněné panely
  • Osvětlení
    • Nástěnné světla
    • Stojací lampy
    • Lustry
    • Stolní lampy
  • Hodiny
  • Obrazy

NĚCO NENÍ V POŘÁDKU?

REKLAMACE ZBOŽÍ 

Snažíme se dělat naši práci tak, jak nejlépe umíme. Jsme ale taky jen lidé, a tak se i přes naší velkou snahu občas něco nepovede. Pokud tedy potřebujete reklamovat či vrátit zboží, které jste u nás objednali, vyplňte reklamační formulář a my vše rádi napravíme!

 Pro zaslání reklamačního formuláře zadejte svůj e-mail, který jste uvedli i v objednávce.
 


Vyplnění reklamačního formuláře je snadné, rychlé a celý proces řešení Vaší reklamace můžete sledovat online. O každém kroku budete také ihned automaticky informování e-mailem.

 Před vyplněním formuláře si připravte číslo Vaší objednávky, popis závady a její fotodokumentaci + foto popisného štítku. 

Popisné štítky najdete umístěné na originálních obalech zboží – u sedacích souprav na igelitovém obalu, u dřevěného nábytku na kartonech. Štítky obsahují důležité identifikační údaje, které jsou velmi zásadní pro řádné a rychlé posouzení reklamace.

STANDARDNÍ PRŮBĚH REKLAMACE

Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu.

  1. Po vyplnění reklamačního formuláře vám na uvedený e-mail přijde potvrzení o přijetí vaší žádosti. Poté ihned začíná online komunikace s reklamačním oddělením, kdy se doladí další detaily.

  2. V případě uznání reklamace postupujete dle pokynů komunikace s reklamačním oddělením.

    a) Pokud je doručené zboží dle dodané fotodokumentace znatelně poškozené, vyčkejte na domluvený termín výměny či opravy našim reklamačním servisem.

    b) Bude-li vám chybět nějaká část objednávky nebo dodána špatná, vyčkejte na domluvený termín dodání nové či správné našim reklamačním servisem.

    c) V případě domluvy na doručení reklamovaného zboží k posouzení na naše sklady v Ostravě je nutné jej zabalit do původních, případně náhradních obalů tak, aby nedošlo k poškození. Zboží popište celým názvem, uveďte počet kusů a vaše jméno. Po přijetí reklamovaného zboží vyčkejte na kontakt z reklamačního oddělení. Budeme vás včas informovat, zda reklamované zboží vyměníme, opravíme, vrátíme kupní cenu a nutné náklady spojené přepravou, nebo reklamace nebude uznaná jako oprávněná.

  3. Po ukončení reklamace si zboží můžete vyzvednout na našich skladech. V případě výměny poškozeného zboží nebo dodání chybějícího kusu vyčkejte na dodání naší autodopravou.

Bude-li vaše reklamace uznána jako oprávněná, můžete požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů nutných při přepravě reklamovaného zboží z místa doručení zboží na naši centrálu. Podle zákona se jedná o nejnižší nutné náklady, které zákazník musel vynaložit, aby mohl uplatnit svá práva reklamace. Zpravidla tedy doručení přepravní společností. Pokud si zákazník vybere expresní dodání nebo jiné, má právo na vrácení pouze té části prostředků, které se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnilo zboží vaše očekávání?
V takovém případě nám ho můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu.
Stačí, když jej nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení zašlete zpět k nám.

Nezapomeňte k zásilce přiložit vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, případně jej podepsaný zašlete na email.

SOUBORY KE STAŽENÍ

 Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy(docx)

 Stáhnout Reklamační protokol

 Stáhnout dokument Odstoupení od smlouvy

DOPRAVA ZDARMA na všechno a pro všechny

Jak nakoupit

  • ČASTO KLADENÉ DOTAZY
  • Nákup na splátky
  • Reklamace
  • Kontakty
  • Obchodní podmínky

O společnosti

POBOČKA:
Uhlířská 872/13
710 00 Ostrava

Služby

  • Vizualizace
  • Látky a údržba
  • Nákup na splátky
  • Montáže a výnosy
  • Doprava zdarma

Odebírat novinky

Aby vám nic neuteklo

Upozornění

Kalkulačka splátek

Přihodit

Telefonním číslem bude identifikován Váš příhoz. Pokud vyhrajete, bude Vám na toto telefonní číslo zaslána SMS, že jste vyhráli a následně Vás budeme na toto číslo kontaktovat.