Na našem e-shopu můžete objednávat nepřetržite 24hodin denně. V případě, že si nebude jistí svými kroky, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum, kde vám rádi poradí a pomůžou s vyplněním.
Zákaznické centrum:
Telefonicky: + 420 774 506 506 (PO - PA: 7:00 - 15:30)
E-mailem: info@sedacky-nabytek.cz
Přes online chat www.sedacky-nabytek.cz
CO ZNAMENÁ NEZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA?
Nezávaznou objednávkou se rozumí možnost objednat předběžně. Budeme vás kontaktovat za účelem upřesnění potahových látek, doby dodání, dodací adresy. Tato objednávka se stává závaznou v okamžiku, kdy vám, na základě vašeho přání, písemně objednávku potvrdíme.
JAK VYPLNIT OBJEDNÁVKU?
Proces objednání je snadný. Vyberte si zboží, o které máte zájem, barevné provedení a přidáte do košíku. Následně budete přesměrováni do vašeho košíku, kde si prohlédnete jeho obsah a začínáte vyplňovat vaše doručovací údaje.
V první řadě vyplňujete telefonní číslo, e-mail a kliknete na "pokračovat". Rozbalí se vám další pole, kde vyplňujete jméno, doručovací adresu a vybíráte způsob platby a dopravy. V prostoru "Poznámka k objednávce" pak můžete napsat například požadavky k doručení, informace o stavu vašeho bydliště (např. jiné označení domu, probíhající rekonstrukce) či jiné informace, které bychom měli znát. Poté kliknete na tlačítko "Dokončit objednávku".
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?
Svou objednávku můžete uhradit několika způsoby:
1. hotově při převzetí
2. bankovním převodem
3. na splátky od společnosti ESSOX nebo HOME CREDIT
MUSÍM PLATIT ZÁLOHU?
Pokud je cena objednávky nižší než 35 000 kč, neplatíte žádnou zálohu. V opačném případě je nutné složit zálohu ve výši minimálně 20% z celkové kupní ceny.
Zálohu je nutné také uhradit při nákupu sedací soupravy ve specifických barevných provedeních, a to 20% z celkové kupní ceny.
Pří nákupu taburetu je potřeba uhradit celou částku předem.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
CO POTŘEBUJI PŘI NÁKUPU NA SPLÁTKY?
Pro naše zákazníky máme připravený splátkový prodej společnosti Essox, který zajistí rychlý a snadný nákup. Proces jeho vyřízení je nekomplikovaný a smlouvu lze uzavřít přímo přes internet. Více informací a návod najdete v sekci "Splátkový prodej".
JAK MI BUDE ZBOŽÍ DODÁNO?
Dopravu máme po celé ČR i SR zpravidla zdarma. Minimálně 1 - 2 dny předem Vám bude volat náš dispečink s termínem doručení. Objednávky rozvážíme denně od 7 – 22 hodin. Více informací o dopravě najdete v sekci "Vlastní doprava".
V rámci dopravy zdarma Vám bude nabídnutý jeden termín. Pokud Vám termín nebude vyhovovat, můžete se domluvit na náhradím. Je však nutné brát v potaz, že nový termín již může být zpoplatněn.
Za poplatek 1 000 kč je možné objednat individuální termín doručení. To znamená, že si vyberete den a čas, kdy byste chtěli objednávku doručit.
Objednávky s hodnotou do 1 000 kč jsou zpoplatněny dopravou od 300 do 500 kč.
JAK DLOUHO TRVÁ DOBA DODÁNÍ?
Abyste si mohli lépe vybrat, nábytek pro vás vybíráme od více výrobců. Každý výrobce potřebuje různé množství času na výrobu, proto na tuto otázku nelze přesně odpovědět. Předpokládanou dobu dodání najdete u každého produktu napsanou. U zboží skladem expedujeme do 7 dnů, vždy po dohodě se zákazníkem.
KDE SI MŮŽU OVĚŘIT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?
Jelikož zboží rozvážíme vlastní autodopravou, lze si stav vaší objednávky ověřit buď prostřednictvím telefonu +420 774 506 506 denně od 7:00-15:30 hodin, emailem info@sedacky-nabytek.cz nebo přes chat v pravém dolním rohu na webové stránce.
MŮŽU SI PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ ZKONTROLOVAT JEHO STAV?
Ano, před výnosem či odjezdem řidiče si můžete zkontrolovat neporušenost obalu, popřípadě samotné zboží. Pokud objevíte nějakou závadu, ihned tuto informaci předejte přepravci.
POMŮŽE MI NĚKDO S VÝNOSEM ZBOŽÍ?
Ano, ale jedná se o placenou službu. Orientační ceny najdete v sekci "Vlastní doprava".
Na výběr jsou dvě varianty výnosu zboží - spoluvýnos a celkový výnos. Spoluvýnos znamená, že vám bude k dispozici náš zaměstnanec, který při výnosu pomůže. O celkový výnos se postarají dva naši zaměstnanci, kteří nábytek vynesou bez nutnosti další pomoci.
DĚLÁTE MONTÁŽE NÁBYTKU?
V současné době tuto službu nenabízíme. Ke každému zboží obdržíte montážní návod.
CO KDYŽ ZBOŽÍ NESPLNÍ MÁ OČEKÁVÁNÍ?
V tom případě máte právo vrátit zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Je však nutné, aby bylo nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení. Zboží je nutné poslat nebo dovést na náš sklad v Ostravě. Doporučujeme proto dočasně uschovat obaly od zboží, aby případné vrácení či výměna proběhla co nejsnadněji. Obaly totiž obsahují popisné štítky, které jsou důležité pro rychlé vyřízení odstoupení od smlouvy.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
Záruku poskytujeme na zboží v rozsahu obecně platných předpisů. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Zjistí-li kupující po převzetí zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. Více informací najdete v sekci "Reklamační oddělení“.
MÁTE NĚKDE PRODEJNY?
Akutálne prebieha rekonštrukcia predajne v Ostrave. Pri znovuotvorení vás budeme informovať.
LÁTKY A POTAHY
Vzorník dostupných potahů je u každé sedačky či nábytku níže. Barevné odstíny potahů na fotografiích nemusí vždy odpovídat skutečnosti, záleží také na nastavení vašeho monitoru. Za účelem výběru barvy a druhu látky je také možné zapůjčit max. dva vzorníky domů. Vzorníky vám zdarma zašleme poštou, nicméně je třeba je do 1 dne zaslat doporučeným psaním zpět. Nedodržení této lhůty je zpoplatněno částkou 1 000,-Kč. Vzorníky z kolekce MAGIC HOME nezasíláme. Podrobnější informace o látkách najdete v sekci “VIZUALIZACE” nebo PÉČE O MATERIÁLY.